.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر کشور: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شدند
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند.
وزیر کشور: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شدند

احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط با شناسایی عوامل انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: نیرو‌های امنیتی ایران به سرنخ‌های خوبی از عوامل انفجار تروریستی کرمان دست یافتند و چند مظنون دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی‌شده انجام می‌دهند، افزود: تمام عوامل این حادثه تروریستی قطعا شناسایی و دستگیر خواهند شد.

 

وزیر کشور با بیان اینکه اطلاعات کامل این موضوع توسط دستگاه اطلاعاتی اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: امروز کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است و با قدرت و سرعت عمل به موقع جریانات تروریستی که مورد حمایت رژیم‌های تروریست‌پرور هستند در چنگ قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی هستند و با سرعت برخورد می‌شود.

 

‌وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۵۰ شهید در گلزار شهدای کرمان خاکسپاری می‌شوند و پیکر شهیدان سایر شهر‌های استان کرمان نیز در زادگاهشان دفن خواهد شد، ادامه داد: پیکر شهدا در مسیر رسیدن به گلزار شهدای کرمان است و به مرور تشییع و خاکسپاری پیکر شهدا انجام خواهد شد.

 

وزیر کشور با بیان اینکه ابدان سایر شهدا به دیگر استان‌ها و شهر‌های استان کرمان منتقل خواهد شد، غیر از کرمان نیز امروز و برخی نیز ممکن است در زمان‌های دیگر تشییع و خاکسپاری انجام شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهدا امروز با حضور باشکوه مردم برگزار شد و پیکر شهدا در حال انتقال به گلزار شهداست، تاکید کرد: در این حادثه تروریستی ۵۴ شهید زن، ۳۴ شهید مرد، ۱۲ شهید مهاجر افغانستانی داریم و تعداد ۱۰ نفر نیز زیر ۱۰ سال داردند.

 

وی با بیان اینکه ۵۶  شهید در گلزار شهدای کرمان دفن می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.